divendres, 21 de desembre del 2007

L'arbre de l'amistat

*
M’agradaria guarnir, aquests dies, un arbre de Nadal molt especial i penjar-hi, en lloc de regals, els noms de tots els meus amics. Els de prop i els de més lluny. Els de sempre i els que tinc ara. Els que veig cada dia, i els que trobo molt de tant en tant. Aquells que sempre recordo i els que sovint oblido. Els constants i els inconstants. Els de les hores alegres i els de les hores difícils. Els que sense voler vaig ferir, i els que sense voler em van ferir. Aquells a qui conec profundament, i aquells a qui només conec per la seva aparença. Els que em deuen alguna cosa i aquells a qui dec molt. Els amics humils i els amics importants. Per això els anomeno a tots, a tots els amics que han passat per la meva vida. Els que rebeu aquest missatge i els que no el rebran. Un arbre d’arrels profundes, perquè els vostres noms no es puguin arrencar mai. Un arbre que, en florir l’any vinent, ens porti il·lusió, salut, amor i pau. Tant de bo que per Nadal, ens puguem retrobar per a compartir els millors desitjos d’esperança, donant una mica de felicitat a aquells que ho han perdut tot.
*
BON NADAL
*
Pax hominibus bonae voluntatis

Bon Nadal i un Bon Any Nou. Bon Nadau e Erós An Nau.
Feliz Navidad y próspero año nuevo. Zorionak eta Urte Berri On.
Bo Nadal e Bo Ani Novo. Boas Festas. Buon Natale. Joyeux Noël.
Hartelijke Kerstroeten. Fröhliche Weihnachten.
Merry Christmas-Happy New Year.
Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar!!!

Anna i Alba
*

1 comentari:

zel ha dit...

Hola Joan Vicenç, feia dies que no passava, noi, els darrers dies del trimestre són una mena de bogeria col.lectiva. Passo per dir-te bones festes, molt bon Nadal, per donar-te les gràcies pel blog, per tornar-te a dir que sempre hi aprenc coses, que algunes me les adapto i les poso al blog dels nens i que estic molt contenta d'haver arribat aquí i conéixer la vostra tasca. Us desitjo molt bon any, petons.