dimecres, 10 d’octubre del 2007

Ha desaparegut una palmera

On és la palmera que va plantar el meu avi?

Al director de Parc i Jardins de Barcelona:

On és la palmera que va plantar el meu avi? Visc al carrer Torrent de les Flors i sóc nascut al barri de Gràcia. Des de fa anys, quan surto de casa tinc per costum mirar la palmera que es trobava a la casa que va cantonada amb Cardener. Dic que es trobava perquè ha desaparegut per art de màgia. Altres ciutadans potser no se n'adonaran, perquè no la troben a faltar, però jo sí. I la meva mare, també. Aquesta palmera la va plantar el meu avi. Li vull donar les gràcies per permetre que l'especulació s'interposi entre el que tots estem demanant i defensant en nom de la Terra. La pregunta que li faig és: quan han pagat els constructors de multa? Perquè si de la natura hem fem negoci, la meva família té dret al 50 per cent dels beneficis!
Li pregunto on és la palmera i què pensa fer amb ella, perquè segons la seva missiva es comprometia a no tocar la palmera.
Ramon Muñoz. Barcelona.
El Lector Escriu. El Punt. 10.10.2007
· Carta Publicada a El Punt el 10.10.2007
·