dimecres, 10 d’octubre del 2007

De festuc i pistatxo

·
Paraules embolicades

Un camacuc, ruc i caduc,
troba un samaruc, poruc i festuc.
I el camacuc amb retruc
li digué al samaruc:
amb aquest aixopluc no puc
agafar el trabuc del duc.

Embarbussament de Bibliopoemes
·
·
Wa yeah!

Jo cant sa lluna i s'estrella,
sa jungla i es bosc animat,
es tren, es vaixell, s'avioneta
i es teu submarí aquí aparcat.

Jo cant es cafè i sa galleta,
quan dius tu podries ser meu,
què sexy, que dolça i que freda,
oh yeah!

Sa zebra que passa un semàfor
i com se desmonta un bidet,
cosmètics i Margaret Astor
ja sé com s'escriu Juliette.

Jo cant sa rosa i es cactus
i moltes més coses també,
un llapis d'Ikea, un pistatxo,
oh yeah!

Què divertit lo que escric
quan estic avorrit,
per exemple es teu cos,
es jersei destenyit,
es carrer blanc de sol,
es meu cos a damunt,
per exemple, es teu llit
de penombra i llençols
amb es termo espenyat,
per exemple dormits ...

Jo cant sa lluna i s'estrella,
sa jungla i es bosc animat,
es tren, es vaixell, s'avioneta
i es teu submarí aquí aparcat.

Jo cant sa fruita vermella
i quan acabi riuré,
galàpets, nenúfars, princeses,
oh yeah!

Què divertit lo que escric
quan estic avorrit,
per exemple es teu cos,
es jersei destenyit,
es carrer blanc de sol,
es meu cos a damunt,
per exemple, es teu llit
de penombra i llençols
amb es termo espenyat,
per exemple dormits ...

Joan Miquel Oliver
Cançó del grup ‘Antònia Font’
·
Wa yeah! · Cançó del grup ‘Antònia Font’

·
·
· Fotos: · [ Oupi ]· [ Mhln ] · [ Stellamaria ] ·
·