dissabte, 13 de setembre del 2008

Tenen cara de pocs amics.5.Andratx







Andratx es continua capolant


Tala de pins a Andratx
Plany pels pins que tallen avui darrera d´una construcció il·legal dins ANEI a les muntanyes del Coll Baix del Port d´Andratx. Tanc bé ca meva per a no sentir el renou de les motor-serres, instruments ara del mal de la corrupció i de la irresponsabilitat. Em dol el que passa a dos-cents metres d´aquí. Maten els pins i em fereixen per dintre. Estan també trepitjant la memòria dels meus avantpassats i de les persones que visqueren aquí. He fet el que he pogut per salvar aquests arbres. Per cada pi que cau s´en va un bocí de la nostra ànima i del nostre ànim i de Mallorca i de les Illes i de l´Estat Espanyol i de la democràcia per la qual tants suspiraren i lluitaren, i del nostre futur. Fereixen la roca, maten els arbres. Pobre Serreta de Tramuntana, qui et protegirà del mal?


Aina M. Jiménez in Diario de Mallorca

4 comentaris:

Anònim ha dit...

:(
La ignorància és atrevida

Juan Bibiloni ha dit...

Aquestes atemptats contra la nostra natura em fan mal al cor. Perquè estimen tan poc Mallorca els politics?

Joan

Anònim ha dit...

La majoria dels polítics mallorquins m'imagine que s'estimen sa terra com la resta dels polítics (majoria) d'altres terres.

Anònim ha dit...

Es polítics mallorquins s'estimen sa terra com es gitanos s'estimen s'ase que van a vendre.