dilluns, 5 de gener del 2015

Bon 2015 !!!

Totes les Mediterrànies del món

Al jardí de totes les mediterrànies del món, el JBB (Jardí Botànic de Barcelona), he vist el primer ametller que ha desclòs les seves flors !
M’ha semblat que compartir aquesta troballa amb vosaltres era una bona ocasió per a desitjar-vos un bon 2015.

Superades les adversitats de l’any passat, espero que enguany sigui prolífic en anotacions al bloc gràcies aquests petits descobriments que fan la vida més agradable.
Aquest 2015 és l’any internacional del sòl i de la llum que tan imprescindibles son per a tots nosaltres i per als nostres amics arbres. Ells, irreductibles, configuren una part essencial de la biodiversitat d’un paisatge alterat per la crisi, la corrupció i el canvi climàtic més que mai.

Si us voleu escapar una estona, al JBB en trobareu uns quants d’arbres florits !
El silenci, les vistes, la lluminositat i el disseny del jardí fan que sigui un lloc excepcional.
Bon 2015 per a tothom !
jd

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola!
Precisament vaig anar-hi ahir mateix i no m'hi vaig fixar! Ara he revisat les fotografies que vaig fer i, efectivament, allà hi són les flors. Gràcies per fer-me'n adonar!
Raquel

Joan Vicenç ha dit...

Molts d'anys JD!

jd ha dit...

JV, maco, darrerament penso en tu cada cop que obro els llibres d’en Rallo, que aquest quatri tinc hortofructicultura per anar fent !

Raquel ara riuràs !
Em vaig quedar amb les ganes de fer una anotació més complerta, però quan faig una parada de burro la meva dona tiba de les esmorralles, més si és l’hora de dinar.
El cas és que de fet hi havia dos ametllers. Mira-ho a les teves fotos. Un sense cap cap flor i l’altre començant la florida. Em vaig quedar badant, encantat, mirant com n’eren de diferents les capçades i les brotacions. Fins que vaig sentir l’estrabadeta…
Estaria bé saber quines varietats son, aviam si hauran de venir els amics de les ílles a explicar-nos ho!

Anònim ha dit...

Hola jd,
sí senyor un altre cop! Ara he vist que n'hi ha dos i, com bé dius, n'hi ha un que no té cap flor encara. El que ja comença a florir té la capçada molt més ramificada, oi?
Començo a pensar que potser vaig fer una visita massa ràpida!
Salutacions,
Raquel